poniedziałek, 28 maja 2012

WideFit Atmosphere, czyli jedna z lumpeksowych zdobyczy Gitie!

Nie od dzisiaj wiadomo, że kobiety kochają zakupy. Niektóre z nas coraz częściej wybierają lumpeksy zamiast tradycyjnych sklepów. I właściwie nie ma czemu się dziwić.
Po co wydawać fortunę na ubrania, jeśli można skompletować oryginalny strój za małe pieniądze?

Jednak nie wszyscy mają podobne zdanie. Mój tato jest jedną z osób, które sądzą, że zakupy w lumpeksie to pieniądze wyrzucone w błoto. Dzisiaj jednak zobaczywszy mój nowy nabytek stwierdził, że chyba sam będzie musiał odwiedzić jakiś sklep z używaną odzieżą, bo "chyba naprawdę można tam znaleźć ciekawe rzeczy" ;-).

Moje dzisiejsze lumpeksowe zakupy nie trwały długo. Gdy weszłam, zobaczyłam stojące na półce czółenka Atmosphere WideFit w kolorze nude. Oczywiście od razu trafiły one do mojego koszyka i swoje "łowy" mogłam uznać za udane.




1 komentarz: