sobota, 26 maja 2012

Happy Birthday!

26 maja jest wyjątkowy nie tylko z powodu przypadającego na dzisiaj Dnia Matki.
Dzisiaj mój chłopak świętuje dwudzieste drugie urodziny. Spotkam się z nim dopiero wieczorem, ale już teraz zaczęłam przygotowania :-).
A oto mój dzisiejszy strój:



Niestety nie mogę pokazać go w całości, ponieważ nie znalazłam żadnego śmiałka, który zdecydowałby się zrobić mi zdjęcia ;-).



Jestem posiadaczką figury typu A, która charakteryzuje się szczupłą górą i dość masywnymi biodrami i udami. Dlatego też uwielbiam nosić bardzo szerokie spodnie z wyższym stanem. Za ich sprawą moja figura kształtem zaczyna bardziej przypominać klepsydrę, przez co przynajmniej na jeden dzień pozbywam się kompleksów.
Spodenki, które dzisiaj założyłam dodatkowo oczarowały mnie złotymi guzikami w kształcie serca. Dzięki takim wykończeniom, spodnie nie wydają się nudne.




Czymże jednak byłby strój bez dodatków?
Czarna, skórzana torebka jest moim absolutnym ulubieńcem wśród akcesoriów. Rozstaję się z nią naprawdę bardzo rzadko, bo mam wrażenie, że pasuje niemal do wszystkiego.







Kobiety kochają szpilki, a ja nie jestem wyjątkiem. Poniższe zakładam naprawdę bardzo, bardzo rzadko, bo choć uważam, że wyglądają fenomenalnie, to moje stopy zaczynają się buntować przeciwko długim spacerom na ponad 13centymetrowych szczudłach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz