środa, 1 sierpnia 2012

Żel, peeling i maska w jednym...?

Dość długo nic nie pisałam, nowe posty pojawiały się bardzo rzadko, więc postaram się to nadrobić.

Pure Effect (NIVEA) kupiłam już jakiś miesiąc temu. Akurat wtedy skończył mi się peeling z Lirene. Chodząc dość długo w tę i we wtę po rossmannowskich alejkach oraz czując na sobie spojrzenia pań, które tam pracowały (i - oczywiście - ochroniarza ;-)) musiałam się w końcu na coś zdecydować. Decyzja zapadła i w ten oto sposób do mojego koszyka trafił All-in-1, czyli żel, peeling i maska w jednym.
Byłam pełna obaw i oczyma wyobraźni widziałam już swoją czerwoną, podrażnioną twarz, która wygląda jak po wyjściu z sauny. Jednak nie było tak źle.



Przy pierwszych aplikacjach faktycznie trochę szczypało, ale bez problemu dało się to znieść.
Producent zapewnia, że tego produktu można używać jako peelingu (i dzięki temu pozbyć się wągrów i zaskórników) lub jako maseczki (i w ten sposób zapobiec błyszczeniu się skóry).
Cóż, na mojej skórze ten produkt działa tak samo, niezależnie od tego jak go zastosuję.
Po zmyciu z twarzy skóra nie świeci się, jest oczyszczona. No i nie ma tego potwornego uczucia "ściągnięcia skóry". All-in-1 jest bardzo wydajny. Wystarcza odrobina, żeby rozprowadzić go na całej twarzy.

Minusem tego kosmetyku jest to, że dość ciężko się zmywa. Przy tej czynności zawsze upapram wszystko w łazience, ale właściwie nie wiem czy to wada produktu czy moja niezdarność ;-).


Skład: Aqua, Kaolin, Glycerin, Alcohol Denat, Polyethylene, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Magnolia Officinalis Bark Extract, Xanthan Gum, Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Palm Methylparaben, Probylparaben, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Parfum, CI 77891, CI 42090.
Cena: ok. 14zł/150ml


4 komentarze:

  1. Bardzo fajny ;p jak zużyje mój peeling z under 20 to może sie skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam i całkiem nieźle się sprawuje, ale ja bym to raczej nazwała peelingo-maską - nie wiem kto wymyślił, że to też żel, bo ma raczej konsystencję kremową i jak żel się nie zachowuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam i nawet dziś używałam
    ale zmywam po ok. 5 min bo szczypie dziad ;)
    mimo wszystko lubię go ;)

    Nikki też nie wiem o co im z tym żelem chodzi.., troszkę oczyszcza i może o to im chodziło :) ale jako peeling-maska jest ok :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kosmetyk, takie 3w1 idealny na wyjazdy!

    OdpowiedzUsuń